Ratkaisuja kaikenkarvaisiin tilanteisiin asiakaspalvelukeskuksessa
Pohjoismaisessa asiakaspalvelukeskuksessamme etsitään vastauksia ja ratkaisuja kaikenkarvaisiin kysymyksiin. Päivät koostuvat vaihtelevista asiakaspalvelutehtävistä sähköpostitse, puhelimitse ja chatin kautta, mutta tavoite on aina sama: vahvistaa yrityksemme erinomaista asiakaspalvelua Mustin ja Mirrin palvelukonseptin mukaisesti. Asiakaspalvelukeskuksessa on tekemisen meininki ja työtoverille ojennetaan auttava käpälä jopa maarajojen yli. Työtehtävään tarjoamme kattavan perehdytyksen ja arkeen hyvää tekemisen meininkiä.
Kaikilta asiakaspalvelutehtävissä työskenteleviltä toivomme palvelulähtöistä ja vastuuntuntoista ajattelutapaa sekä tuoteosaamista ja aitoa kiinnosta asiakaspalveluun. Palvelemme asiakkaitamme silloin kun apuamme tarvitaan – myös iltaisin ja viikonloppuina. Tehtävässä pärjää positiivinen, tiimihenkinen sekä suurella sydämellä asiakaspalvelua tekevä henkilö!
”Työnantajana Musti ja Mirri mahdollistaa työssä viihtymisen, mutta hyvän työpaikan tekevät kaikki mustijamirriläiset. Etsiessämme joukkoomme potentiaalisia uusia laumanjäseniä asetamme odotuksemme hakijoiden asenteeseen – uskomme, että taidon voi opettaa, mutta asenne lähtee ihmisestä itsestään.”